Activitatile proiectului

( 42 Voturi ) 

A1. DEZVOLTAREA PROGRAMULUI DE FORMARE CONTINUA

1.1. Analiza specifica si in detaliu, realizata la demararea proiectului pentru a selecta si planifica grupul tinta la nivelul judetelor implicate.

1.2. Analiza specifica si in detaliu a elementelor vizând nevoile specifice de dezvoltare profesionala ale grupului tinta

1.3. Elaborarea curriculum-ului si a modulelor de formare a personalului din scoli. In cadrul proiectului vor fi elaborate 3 module de formare:

I. Competentele acoperite de noul curriculum pentru elevii cu deficiente usoare si moderate; predarea-invatarea interactiva centrata pe elevul cu nevoi educative speciale; cunoasterea elevului cu CES si evaluarea continua la clasa.

II. Utilizarea TIC in procesul de predare-invatare in clasele cuprinzand elevi cu CES.

III. Management institutional si de proiect in scoala integratoare.

A1.4. Elaborarea instrumentelor de lucru ale formatorilor

A1.5. Selectia si formarea unei echipe de 18 formatori, in medie cate 6 pentru fiecare judet implicat, pentru livrarea programului de formare.

A1.6. Acreditarea programului de formare a personalului din scolile integratoare. Programul va cuprinde 89 de ore, urmand sa ofere cursantilor certificati un numar de 25 de credite profesionale transferabile.

A1.7. Multiplicarea modulelor de formare in 2000 de exemplare.

A2. DEZVOLTAREA SI IMPLEMENTAREA UNEI APLICATII SOFTWARE destinate imbunatatirii formarii cadrelor diactice - mediu colaborativ virtual - “Portalul scolii integratoare”:

2.1. Analiza si proiectarea elementelor care vor popula portalul;

2.2. Dezvoltarea componentelor majore ale portalului si integrarea lor;

2.3. Dezvoltarea manualului de utilizare si administrare a portalului;

2.4. Instalarea si configurarea portalului;

2.5. Actualizarea si intretinerea portalului.

A3. IMPLEMENTAREA PROGRAMULUI DE DEZVOLTARE PROFESIONALA

A3.1 Desfasurarea sesiunilor de formare, evaluarea si certificarea cursantilor.

A3.2. Monitorizarea si evaluarea programului de dezvoltare profesionala in scopul elaborarii unui model validat de instrumente si a metodologiei de monitorizare si evaluare.

4. REALIZAREA STUDIULUI PRIVIND „Aspecte particulare ale programelor de dezvoltare profesionala a personalului din scolile de masa care integreaza copii cu CES” care va valida tipul de formare propusa prin proiect.

4.1. Realizarea studiului.

4.2. Multiplicarea si diseminarea studiului.

CALENDAR EVENIMENTE

 «  < Mar 2019 >   »
DLMaMiJVS
21