Rezultate anticipate

( 30 Voturi ) 

A1. PROGRAM DE FORMARE CONTINUA DEZVOLTAT SI ACREDITAT

- o analiza specifica pentru a selectarea si planificarea grupul tinta la nivelul judetelor implicate;

- o analiza specifica a elementelor vizând nevoile specifice de dezvoltare profesionala

- curriculum si module de formare elaborate si acreditate

I.Competentele acoperite de noul curriculum pentru elevii cu deficiente usoare si moderate; predarea-invatarea interactiva centrata pe elevul cu nevoi educative speciale; cunoasterea elevului cu CES si evaluarea continua la clasa.

II.Utilizarea TIC in procesul de predare-invatare in clasele cuprinzand elevi cu CES.

III.Management institutional si de proiect in scoala integratoare.

- un set instrumente de lucru ale formatorilor (set standardizat de instrumente de planificare si de raportare)

- 18 formatori selectati si formati

- Program de formare acreditat (89 ore, 25 de credite profesionale transferabile).

- 2000 de exemplare ale fiecarui modul de formare

A2. APLICATIE SOFTWARE DESTINATA IMBUNATATIRII FORMARII CADRELOR DIACTICE - MEDIU COLABORATIV VIRTUAL - “PORTALUL SCOLII INTEGRATOARE” - DEZVOLTATA SI IMPLEMENTATA oferind sistemului educational un cadru coerent de valorificare a oportunitatilor de dezvoltare profesionala, inclusiv abilitatea de a formula o oferta educationala diversificata prin deprinderea abilitatilor de utilizare a instrumentelor TIC.

Alte rezultate vizeaza:

- 1 raport analiza a elementelor care vor popula portalul de colaborare;

- 1 raport de dezvoltare a componentelor majore ale portalului;

- 1 manual de utilizare si administrare a portalului;

- 1 raport de instalare si configurare a portalului;

- 5 rapoarte periodice de actualizare si intretinere a portalului.

A3. PROGRAM DE DEZVOLTARE PROFESIONALA IMPLEMENTAT, cu 1425 de participanti certificati (95%) obtinand 25 de credite profesionale transferabile.

Alte rezultate vizeaza:

-          1500 participanti la cursurile de formare;

-          evaluari teoretice si practice ale cursantilor;

-          model validat de instrumente si metodologie de monitorizare si evaluare a programului de dezvoltare profesionala.

A4. STUDIU PRIVIND „ASPECTE PARTICULARE ALE PROGRAMELOR DE DEZVOLTARE PROFESIONALA A PERSONALULUI DIN SCOLILE DE MASA CARE INTEGREAZA COPII CU CES” diseminat -500 de exemplare ale studiului

CALENDAR EVENIMENTE

 «  < Dec 2018 >   »
DLMaMiJVS
19